Viser resultater 1 til 8 af 8
    Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Standard Biletter til Tivoli

Jeg har vundet 4 indgangsbilletter til tivoli mellem jul og nytår, men jeg har jo mit ledsagerkort og Lea har sit kort så jeg kan ikke bruge dem, de gælder KUN mellem jul og nytår ( Tivoli lukker d 30/12 ) nogen der vil have dem?

Jeg vandt dem i adventkalenderen hos DSB og henter dem nok i løbet af dagen i morgen.
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Standard Re: Biletter til Tivoli

Kære Helle
    Tillykke med gevinsten, hvor er du heldig Jeg er med i alle mulige konkurrencer i dec. men har endnu aldrig vundet noget.
    Jeg ville enormt gerne i tivoli, men det ville nok blive for dyrt, at tage turen over.
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Hej Biddi
    Ja jeg deltager også i mange julekalendere på nettet men heldet er ikke rigtig med mig, jeg regner nu med at vinde hovedpræmien hos Amitech Ellers deltager jeg mest for hyggens skyld.
    Kommer du til København mellem jul og nytår så må du hjertens gerne få billetterne til tivoli. Det er synd hvis de ikke bliver brugt.
    Rigtig god weekend
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Ja helle, sådan har jeg det også, det er det der får en til at deltage,også er det jo også spændingen ved at være med
    Jeg har min sidste kursusdag idag, vi skal afslutte det turistprojekt vi startede på den 12/11,så skal vi rigtig nyde juledagene
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    68

Min søns studiekammerat (fra dengang) vil gerne overtage 4 billetter for en halvtredser stykket, hvis han må
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Hej Anina
    De er hermed dine Jeg sender dig lige en PB
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    58

Billetteren til Tivoli er væk.
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Jeg deltager også i alverdens konkurrencer her i dec , jeg er hammer smart når jeg selv skal sige det, for jeg er ved at skifte udbyder, og det vil sige at hos den udbyder jeg er hos nu , der har jeg en mail adresse jeg ikke bruger normalt (kan bedst lide min gmail )

Så alle mine konkurrencer er tilmeldt på min udbyder mail , det vil sige når jeg skifter udbyder så vil min mail konto lukke og jeg er færdig med spam pga div konkurrencer 4:

Du må have en rigtig god jul Helle og til dine unger også , der bliver jo nok ikke meget tid til puter her de næste dage

godt at du kom af med dine biletter det ville være synd hvis ikke de blev brugt, min datter var der inde i første weekend af december sammen med sin far og hendes bedste veninde det var godt nok et hit

Bookmarks

Regler for indlæg