Viser resultater 1 til 10 af 10
    Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Sjælland
    Alder
    54

Standard God jul til jer alle her på siden

Så er det vist ved at være sidste udkald for mig her op til jul

I dag bliver min datter hentet af sin far (kommer hjem igen søndag aften) og min søns længe savnede venner fra efterskolen invaderer huset, så jeg er den der er smuttet lørdag og søndag ( teenagerdrenge er lige så fnisende og støjende som piger ) og de har brug for lidt tid til at snakke om hvad der er sket for dem siden skolen stoppede for et halvt år siden...

Derfor smutter jeg over til kærsten og campere i weekenden kun brudt af korte ture hjemtil for at se om mit hjem stadig er her ....

Så jeg vil nu ønske jer alle en rigtig god jul og takke jer for året der er gået og for at jeg har fået lov til at lære jer at kende

Vi "ses" efter juleaften, når alle er kommet til hægterne igen

Hejdien

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Sjælland, Stjernetegn: Fisk/Dragen
    Alder
    67

Standard Re: God jul til jer alle her på siden

Tusind tak og i ligemåde

Jeg skal ikke ud og campere, men bliver hængende, omend i kortere perioder her på siden.... Vi skal hænge ud af vinduerne på 8. etage og se over Øresund og Broen og vandet, mens vi nyder julemiddagen....

I det svenske har de denne tradition, at i alle vinduer står tændte julelys i trekantede julelysstager med 7 lys i hver. Uanset om det er villaerne, gårde på landet, byejendomme eller højhuse - alle vegne lyser vinduerne af julelys hele december. Når mørket først er faldet på - er dette et syn for guderne.

Jeg krydser fingre på at sværen på stegen lykkes i alle hjem over det ganske land og specielt hos alle Jer, der har gjort vores flok til noget helt særligt

Mange tak for det hele og glæder mig allerede til at "ses" igen
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Guest avatar
    Bea Gæst

Alle her på Forum ønskes en glædelig jul.

Jeg håber at i alle hver især finder juleglæden. Juleglæden har jo mange facetter alt efter hvilke traditioner vi har og hvilken betydning julen har lige netop for os.

Håber i alle vil nyde julen og al den gode julemad.

Imorgen tidlig kører vi op til far, og juleaften skal vi jo være hos vores søn og svigerdatter. Vi bliver 14 så der bliver mange til at synge og gå rundt om juletræet. Jeg glæder mig.

Vi ses piger.

Juleknus fra Bea

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Jeg vil også benytte lejligheden til at ønske jer alle en rigtig glædelig jul.

Vi skal fejre juleaften hos Svetlana, Nicolai og Ole. Vi bliver kun os fem, så det bliver vist ikke til så eget dans om juletræet. Det skal nu nok blive hyggeligt alligevel.

Nicolai glæder sig til, at de skal holde jul for os for første gang.

Han sover her hos os i nat, og så tager vi ham med, når vi kører i morgen eftermiddag.

2. juledag skal vi til julefrokost hos nogle venner, og mellem jul og nytår kommer familien fra Djursland et par dage. Så bliver der rigtig liv i huset med 2 ekstra voksne, 2 livlige små guldklumper samt en labrador - på 94 m2!!!

Jeg håber, I alle får nogle fredelige og afslappede juledage sammen med jeres kære, og vi "ses" igen 1. juledag. Da skal vi bare slappe af og lade op til invasionen!

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Registreringsdato
    Jul 2006
    Lokation
    Kbh
    Alder
    57

Så blev det alligevel jul selvom at jeg syntes at jeg har gjort alt for at udskyde den, så jeg kan vel lige så godt ønske alle herinde en rigtig glædelig og dejlig juleaften

Vi drager ud til min mor, hvor vi bliver mine 2 brødre, Lea, min mor og mig sagde hunden.
    Ellers skal vi ikke noget i juledagene andet end at slappe af, og for min del nyde det er overstået, det har været en mærkelig december i år....

Rigtig glædelig jul ønskes i af Lea og Helle.
    Knus fra Helle

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Kære alle
    Jeg vil også gerne benytte lejligheden til at sige jer alle tak for i år og ønske alle en rigtig glædelig jul, samt et godt og lykkebringende nytår

Vi skal for første gang være kun os 4 i år, det glæder vi os helt enormt til, det er meget lang tid siden, vi har prøvet det, hvis vi overhovedet har, så kan jeg ikke erindre det. Det er sådan at når familien er stor, så har vi altid været sammen,men i år har det formet sig anderledes. Vores ældste søn er hjemme på juleferie også synes vi at vi skulle have en mere stille jul :

Iøvrigt er det så pudsigt, at min lillebror som lige er blevet 50 her i sommer endelig har fundet sin udkårne, han skal giftes påskelørdag er det ikke utroligt det havde vi aldrig drømt om, han er selvstændig og kendt her i byen, så det bliver årets bryllup i 2008, han er meget forelsket :

De tager så ud til mine forældre i år, sammen med en anden søster , så vi kan bare nyde en stille jul uden betænkeligheder og dårlig samvitighed
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    67

Sikke mange gode nyheder - Biddi - og så på en juleaftensdag

Jeg vil gerne være med til at ønske dig hidtil bedste juleaften, der sikkert vil være i erindringen mange år fremover, ikke mindst for den næste generation, der i år, kan koncentrere sig udelukkende om mor og far, og hinanden. Det er en god ting, af og til - ikke at skulle dele opmærksomheden mellem alt for mange mennesker, uanset hvor kære og værdsatte de ellers er.

God idè Biddi og den skal du have et kæmpe knus for - og for at være det dejlige menneske, der pynter i den grad, på enhver forsamling. De må hellere arte dem alle sammen, ellers kommer vi efter dem med bål og brand

Vi "ses"
    "Der findes et særligt sted i helvede forbeholdt kvinder, der ikke hjælper hinanden..." M. Albright

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    Alder
    67

Citer Oprindeligt indsendt af Anne Se indlæg
    Jeg håber, I alle får nogle fredelige og afslappede juledage sammen med jeres kære, og vi "ses" igen 1. juledag. Da skal vi bare slappe af og lade op til invasionen!

Knus, Anne
    Mange tak og i lige måde - Anne

Pas nu bare på, at der også er energi tilbage til dig selv, så ikke alt går op i hensyn og opvartning af andre.... Vi "ses" 1. juledag og resten af livet, hvis alt går vel (for hvorfor skulle det ikke det)...

Mange kram og julehilsner

Registreringsdato
    Feb 2005
    Lokation
    BORNHOLM
    Alder
    63

Kære Anina
    Tak for de søde ord, du har helt ret , det er ikke fordi vi ikke ønsker at være sammen med de mange mennesker juleaften, vi har bare altid været det og behovet for at være sammen kun os 4 var der bare i år, så vi tager det hele stille og roligt uden stress på.

Min far er ret anstrengende for os børn, han vil gerne bestemme tempo og hvordan maden skal tilberedes, så mine søskende har de sidste 2 år overladt mine forældre til os, det er også fint nok, men i år har det hele formet sig, som du hører på den lykkelige måde, så brormand og tilkommende tager sig af den side af sagen i år, men hjemme hos mine forældre, som iøvrigt er raske og rørige, så alle er glade

Du må rigtig nyde din jul, den lyder til at blive en skøn jul, og hils Markowitch.
    Tak for din måde at være på
    Knus Biddi
    Biddi fra Bornholm

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Citer Oprindeligt indsendt af Anina
    Pas nu bare på, at der også er energi tilbage til dig selv, så ikke alt går op i hensyn og opvartning af andre....
    '
    Nu har vi lige været nede og få vores julebad, så nu er jeg fit for fight igen!

Jeg håber, I alle har haft en dejlig juleaften. Vores aften var utroligt hyggelig. De havde gjort så meget ud af, at det skulle være godt, og det lykkedes til fulde!

I dag laver vi ikke andet end det, vi lige har lyst til, og i morgen middag går det så løs med en julefrokost. Det bliver nu ikke så slemt, og vi regner da også med at være hjemme sidst på eftermiddagen igen, så vi kan nå at komme en tur i vandet.

Anina, jeg skal nok spare energien - det går meget godt, for jeg har ikke så meget af den i øjeblikket. Jeg får hårdt brug for den, når ungerne kommer hjem! Jeg glæder mig helt vildt, til de kommer, men 5 minutter efter, de er ankommet, fylder de hele huset. Sådan har knægten altid været, og når de nu er 4 + en stor vovse, så behøver man vist ikke så meget fantasi for at forestille sig, hvordan det er.

Nu kommer de heldigvis (fy for et grimt ord ) ikke så tit, så jeg prøver på at slappe af og lade rod være rod. Så må vi tage den derfra, når de er kørt hjem igen.

Citer Oprindeligt indsendt af Anina
    Vi "ses" 1. juledag og resten af livet, hvis alt går vel (for hvorfor skulle det ikke det)...
    Det håber jeg sandelig også - jeg skal nok gøre mit til det!

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Bookmarks

Regler for indlæg