Viser resultater 1 til 5 af 5
    Guest avatar
    Bea Gæst

Standard Elefanternes land

Hej Joanna

Jeg skriver liger som du foreslog at vi kunne, hvis vi ville kommentere din fremlægning af, hvad der sker og hvordan det ser ud i elefanternes land.

Jeg ikke nænner at bryde ind og kommentere i selve tråden.

Jeg sidder og føler mig rig, at jeg kan læne mig tilbage og se og få fortalt om dyrene og vegetationen i Elefanterne land.

Som du ved har jeg haft en drøm om selv at opleve dette på nært hold. Nu da det ikke lader sig gøre, er jeg glad for din udlægning af hvordan det er og hvordan det ser ud i Elefanternes land. Du er en god fortæller, det virker så levende, når jeg ser dine billeder og læser det du skriver.

Glæder mig, og vil nøje følge med, når der popper nyt op på skærmen: http://www.overgangsalderen.net/foru...ead.php?t=9942

Knus Bea

Guest avatar
    Joanna Gæst

Standard Re: Elefanternes land

Hej Bea....dejligt med lidt respons....forsøger at omsætte nogle af mine oplevelser i naturen, tæt på de vilde dyr, i ord og billeder, men det er lidt svært, ikke så nemt at finde ord, der kan beskrive lydene, lugtene og dét at opleve naturen og dyrelivet med alle sanser.
    Men det glæder mig meget, hvis du kan have glæde af fotos og skriveri.

Forsat dejlig aften til dig...
    Joanna

Registreringsdato
    Mar 2006
    Lokation
    Fyn
    Alder
    76

Åh Joanna, jeg nyder hvert et ord, du skriver og hvert et foto!

Sikke fantastiske oplevelser. Jeg ved godt, at misundelse er en grim ting, men en lille snert vil jeg nu have lov til at have

Tak fordi du vel dele alt dette med os

Knus, Anne
    Alder er som at bestige et bjerg - man bliver nok lidt forpustet, men man får en langt bedre udsigt!

Guest avatar
    Bea Gæst

Citer Oprindeligt indsendt af Joanna Se indlæg
    Hej Bea....dejligt med lidt respons....forsøger at omsætte nogle af mine oplevelser i naturen, tæt på de vilde dyr, i ord og billeder, men det er lidt svært, ikke så nemt at finde ord, der kan beskrive lydene, lugtene og dét at opleve naturen og dyrelivet med alle sanser.
    Men det glæder mig meget, hvis du kan have glæde af fotos og skriveri.

Forsat dejlig aften til dig...
    Joanna
    Det er svært at finde ord for store begivenheder, men du gør det så flot så flot. For mig, som er lidt at en drømmer er det næsten som om jeg er der. Jeg nyder det i fulde drag.
    Også god aften til dig, eller måske er det godnat?

Bea

Guest avatar
    Joanna Gæst

Hej Anne... tak for du læser mine skriverier og kigger på fotos....det varmer mig meget hvis jeg bare formår at vidregive lidt af "stemning og indtryk" fra elefanternes land....og uden Admins hjælp...var der ikke noget at kigge på....hun sidder tålmodigt og indretter hvert et foto, så det passer ind på sitet...

Med ønsket om en forsat god aften til dig...

Joanna

Bookmarks

Regler for indlæg